کاشت مو

کاشت مو و روش های کاشت مو طبیعی و انواع کاشت موی سر و پیوند مو خوب و نکات مهم قبل و بعد از کاشت مو و کاشت مو+fit+fut و پانچ و بهترین روش کاشت مو در ایران

کاشت مو

کاشت مو و روش های کاشت مو طبیعی و انواع کاشت موی سر و پیوند مو خوب و نکات مهم قبل و بعد از کاشت مو و کاشت مو+fit+fut و پانچ و بهترین روش کاشت مو در ایران

کاشت مو در تبریز

خدمات کاشت مو در تبریز

Tabriz_Urbanization کاشت مو در تبریز - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزکاشت موی سر در تبریز در کلینیک تخصصی حکیمان به روشFit  انجام می گیرد که این روش عوارض دائمی و  خاصی ندارد. در کاشت موی سر در تبریز به شیوه فیت در برخی افراد احتمال تورم پیشانی و دور چشم دیده می شود که قابل پیشگیری و درمان است و به صورت موقت و گذرا می باشد.

کلینیک کاشت مو در تبریز

آدرس کاشت مو در تبریز که در کوی ولی عصر واقع شده است در کلینیک تخصصی کاشت مو و لیزر حکیمان انجام  می گیرد.

کلینیک مو در شهر تبریز

gallery1-e1488553572432-300x198 کاشت مو در تبریز - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزکاشت موی حکیمان در تبریز زیر نظر متخصصان مجربی همچون خانم ها: دکتر مهین اتابکی و دکتر سولماز معیری و پرسنل کاملا حرفه ای فعالیت تخصصی خود در زمینه های کاشت مو، لیزر، خدمات زیبایی، خدمات لاغری با استفاده از متدهای جدید و با دستگاه های پیشرفته را در دی ماه 13944 در شهر تبریز آغاز نمود.

دکتر کاشت مو در تبریز

دکتر کاشت مو در تبریز که در مجموعه کلینیک حکیمان به ارایه خدمات می پردازند خانم دکتر مهین اتابکی ودکتر سولماز معیری بوده که از جمله متبحران امر کاشت مو در تبریز و جراحی زیبای محسوب می گردند.

مرکز مشاوره مو در تبریز

gallery5-300x214 کاشت مو در تبریز - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزکلینیک تخصصی پوست موی حکیمان در تبریز با پزشکان متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات میباشد :

پزشک کاشت مو در شهر تبریز

دکتر مهین اتابکی متخصص پوست و مو، زیبایی و کاشت مو عضو انجمن متخصصین پوست اروپا، مدیریت و مسئول فنی کاشت موی حکیمان در تبریز را برعهده دارند. ایشان جزو نخستین پزشکانی می باشند که درزمینه کاشت مو در تبریز از دوازده سال پیش شروع به فعالیت نموده اند. همچنین سابقه مدیریت در چندین درمانگاه و کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز را برعهده داشته اند.

کلینیک کاشت مو در تبریز

کلینیک تخصصی پوست موی حکیمان در تبریز مفتخر است با وجود پزشکان متخصص و با تجربه در این درمانگاه و ارائه خدماتکاشت مو در تبریز ، خدمات زیبایی ، خدمات لاغری و …  را بوسیله جدیدترین دستگاه های لیزر و متد های پیشرفته پزشکی ، زیبایی همیشگی را برای شما به ارمغان بیاورند.

مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

map-1 کاشت مو در تبریز - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

قیمت کاشت مو در تبریز

قیمت کاشت مو در تبریز اصولا بر اساس میزان گرافت می باشد. هر گرافت شامل مجموعه ای از تارمو ( 5-1) بوده که طی هر بار از پشت سر بیمار برداشته می شود. به طور میانگین بسته به سطح طاسی قیمت کاشت مو از 3/000/0000 تا 6/000/000 تومان می تواند متغییر باشد. برای تعیین قیمت سایر خدمات زیبایی، ارایه مشاوره ای حضوری برای کلیه خدمات کلینیک حکیمان بصورت رایگان انجام می گیرد. کلینیک تخصصی حکیمان در نظر دارد بهترین کیفیت خدمات را با قیمت مناسب به مراجعان ارائه نماید.

قیمت کاشت مو در تبریز نسبت به سایر مراکز خدمات زیبایی بسیار مناسب کلیه مراجعین کاشت مو در تبریز و در کلینیک حکیمان از ویزیت رایگان پزشکان این مجموعه برخوردار می باشند.در ضمن در صورت نیاز به انجام خدمات پی آر پی یا مزوتراپی برای داوطلبین کاشت مو از 50% تخفیف و در صورت نیاز به خدمات لیزری برای خود فرد یا اعضای خانواده شان نیز از 50% تخفیف برخوردار خواهند شد.

در اغلب موارد کاشت مو در مرحله دوم برای برخی افراد بعد از یک یا چند سال پس از کاشت مرحله اول لازم می باشد که در صورت مراجعه مجدد بیمار و افزایش تعرفه قیمت کاشت مو در تبریز از این بیماران همان قیمت قبلی دریافت خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.